بازدید دکتر طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و مسئولین بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک به مناسبت روز پرستار
بازدید دکتر طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و مسئولین بیمارستان به مناسبت روز پرستار
دکتر طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به همراه دیگر مسئولان، از بخش های مختلف بیمارستان برکت شهید ستاری دیدار کرد .
دکتر طباطبایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به همراه دیگر مسئولان، از بخش های مختلف بیمارستان برکت شهید ستاری دیدار کرد و اظهار داشت: قدردانی و تجلیل از این قشر زحمت کش، پاسداشت تمامی خوبی ها و وظیفه ای دینی و ملی می باشد.
دکتر طباطبایی ، در پیامی خجسته میلاد بزرگ بانوی کربلا، اسطوره صبر و استقامت و تقوی حضرت زینب(س) و روز پرستار را به خانواده بزرگ پرستاری بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک تبریک گفت و از زحمات و تلاشهای بی شائبه آنان قدردانی کرد.
وی در پایان سخنان خود، سالی سرشار از توفیقات روز افزون الهی برای تمامی زحمت کشان این عرصه از درگاه خداوند منان خواستار شد.
نظر