• تاریخ انتشار : 1394/08/18 - 13:58
  • بازدید : 1047
  • تعداد بازدید : 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید امام جمعه شهرستان قرچک از مرکز بهداشتی و درمانی امام زمان (عج)

بازدید امام جمعه شهرستان قرچک از مرکز بهداشتی و درمانی امام زمان (عج)

در تاریخ 16/8/94 امام جمعه شهرستان قرچک حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی و هیئت همراه از مرکز بهداشتی درمانی امام زمان (عج) بازدید کردند دکتر رسولی مدیرشبکه بهداشت و درمان قرچک بیان کرد:

در تاریخ 16/8/94 امام جمعه شهرستان قرچک حجت الاسلام و المسلمین  اسماعیلی و هیئت همراه از مرکز بهداشتی درمانی امام زمان (عج) بازدید کردند دکتر رسولی مدیرشبکه بهداشت و درمان قرچک بیان کرد: مرکز بهداشتی درمانی امام زمان (عج) که در چهار طبقه به مساحت 180 متر مربع توسط حاج محمود محمودی یکی از خیرین شهرستان قرچک اهدا شده است؛  به عنوان اولین مرکز طب کار و آزمایشگاه مرکزی قرچک با اعتباری بالغ بر چهارمیلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است. پیش از این شهرستان قرچک از نظر ارائه خدمات طب کار و آزمایشگاه مجهز دولتی به شهرستانهای همجوار وابسته بود.مدیر شبکه بهداشت با اشاره به این مطلب که در این مرکز که علاوه بر آزمایشات معمول، آزمایش مشمولان بیمه روستایی، ازدواج، تالاسمی و التور نیز انجام می شود اظهار امیدواری کرد با فعالیت این مرکز بهداشتی درمانی بخش عمده ای از مشکلات بهداشتی و درمانی جمعیت 300هزار نفری قرچک مرتفع شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرکز طب کار به عنوان اولین مرکز ارائه دهنده خدمات سلامت شغلی در منطقه قرچک، افتتاح این مرکز را در پیشگیری از حوادث شغلی و ارتقای سلامت شاغلان در بخشهای مختلف صنعتی، کشاورزی و ... موثر دانست.

دکتر رسولی از فعالیتهای این مرکز به مواردی نظیر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح پزشک عمومی، مامایی، بهداشت خانواده، بهداشت مادر و کودک، واکسیناسیون، بهداشت روان و خدمات بهداشتی، آموزش و مشاوره قبل از ازدواج و تالاسمی اشاره کرد.  

 شایان ذکر است در ادامه  این بازدید امام جمعه محترم و هیئت همراه  از روند ساخت آزمایشگاه آب , انبار دارویی,انبار بحران,انبار ملزومات و سالن آمفی تئاتر مرکز بهداشتی در مانی امام خمینی دیدن کردند. شایان ذکر است امام جمعه شهرستان از زحمات دکتر رسولی و همکاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان و اقدامات انجام شده در این مدت چند ماهه از مستقل شدن شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکر کردند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 25375
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن