روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
اولین کمیته سلامت روان در سال جدید تشکیل شد
کمیته سلامت روان در تاریخ 16/1/96 به مناسبت روز جهانی سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکیل شد...
اولین کمیته سلامت روان در سال جدید تشکیل شد
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
کمیته سلامت روان در تاریخ 16/1/96 به مناسبت روز جهانی سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکیل شد
اولین کمیته درون بخش سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی سلامت در تاریخ 16/1/96 راس ساعت 11 در دفتر معاونت شبکه با حضور معاون بهداشتی شبکه وکلیه کارشناسان مسئول ستاد تشکیل شد. در ابتدا مهندس شعبان زاده ، معاون بهداشتی شبکه در رابطه با اهمیت روز جهانی سلامت و پیشگیری از افسردگی توضیحاتی را ارائه داد. سپس شریعتی ، سرپرست واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد ، از شرکت کنندگان خواست در حیطه ی پیشگیری از افسردگی، پیشنهادات خود را بیان کنند.از این رو هر یک از اعضای کمیته نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند . در انتهای کمیته مصوب شد در راستای افزایش سطح آگاهی مردم در مورد افسردگی هر یک از واحد ها به گروه های هدف خود آموزش هایی مطابق با موارد مذکور ارائه دهند همچنین مصوب شد واحد سلامت روان همایشی با عنوان پیشگیری از افسردگی برای پرسنل شبکه برگزار نماید.گفتنی است هر ساله روز جهانی سلامت با عناوین متفاوت آموزشی برگزار می شود. همچنین شعار ((بیا در مورد افسردگی صحبت کنیم)) به عنوان شعار روز جهانی سلامت سال 96 برگزیده شده است.
نظر