• تاریخ انتشار : 1395/07/10 - 11:20
  • بازدید : 759
  • تعداد بازدید : 50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

اولین سمینار سالمندی شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد

سمینار سالمندی در تاریخ 8/7/95 در کانون ملائک شهرستان با حضور معاون بهداشتی شبکه ،مسئولین ادارات ،بازنشستگان ادارات و سالمندان شهرستان برگزار شد.

اولین سمینار سالمندی شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد

 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

سمینار سالمندی در تاریخ 8/7/95 در کانون ملائک شهرستان با حضور معاون بهداشتی شبکه ،مسئولین ادارات ،بازنشستگان ادارات و سالمندان شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی شبکه در خصوص سالمندان و نعمات حضور این عزیزان سخنرانی ایراد کردند.از دیگر برنامه های این سمینار سخنرانی دکتر امیر راشد متخصص طب فیزیکی در خصوص تغییرات فیزیولوژیک سالمندی و اهمیت فعالیت فیزیکی بود.در ادامه شریعتی کارشناس ارشدروانشناسی در مورد  کاهش استرس و روشهای تن آرامی آموزشهای لازم را ارائه نمود.

در پایان از بازنشستگان شبکه بهداشت تجلیل شد و به سالمندان حاضر در مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

هرسال نهم مهرماه بانام روز جهانی سالمند نام گذاری می شود.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 36786
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن