روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
روز جهانی بهداشت
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در گفتگو با پرتال خبری روز جهانی بهداشت را به تمامی همکاران حوزه بهداشت تبریک گفت.
دکتر لیاقتدار با اشاره به اینکه سازمان جهانی بهداشت در 7 آوریل سال 1948 میلادی(1327 شمسی) تاسیس شده است گفت: به همین علت هرسال 7 آوریل روز جهانی بهداشت می باشد.
وی افزود:در هرسال موضوعی خاص که اولویت بهداشت عمومی را نشان می دهد، انتخاب میشود روز جهانی سلامت سال 1397 ( سال 2018 میلادی) عبارتست از"پوشش همگانی سلامت: برای همه، در همه جا" که در راستای شعار اصلی سازمان یعنی" سلامت برایهمه" قرار دارد.
دکتر لیاقتدار گفت:این روز فرصتی برای همه افراد در تمام جامعه فراهم می کند تا در فعالیت هایی که باعث ارتقا سلامت می شود مشارکت کنند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک: روز جهانی بهداشت به تمامی همکاران حوزه بهداشت تبریک گفت و با آرزوی سلامتی برای همکاران از تک تک همکاران خواست با تلاش هرچه بیشتر به ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان بزرگوار بپردازند.
وی در پایان ضمن گرامیداشت هفته سلامت برای هموطنان عزیز آرزوی سلامتی کرد.
نظر