• تاریخ انتشار : 1397/11/19 - 01:38
  • بازدید : 219
  • تعداد بازدید : 80
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

برگزاری همایش تجلیل از داوطلبین سلامت (سه شنبه 97/11/16پنجمین روز دهه مبارک فجر)

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همایش تجلیل از داوطلبان سلامت نمونه ، با حضور مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان جناب آقای دکتر نوراللهی و معاون محترم بهداشتی دکتر افشار جناب اقای مهندس خطیبی فرماندار محترم ، جناب سرهنگ شهیری فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جناب مهندس رشیدیان بخشدار محترم ، جناب آقای نعمتی ریاست محترم بهزیستی شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات ، در سالن مرکز امام خمینی (ره ) برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی    همایش تجلیل از داوطلبان سلامت نمونه ، با حضور مدیریت محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان جناب آقای دکتر نوراللهی و معاون محترم بهداشتی دکتر افشار جناب اقای مهندس خطیبی فرماندار محترم ، جناب سرهنگ شهیری فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جناب مهندس رشیدیان بخشدار محترم  ، جناب آقای نعمتی ریاست محترم بهزیستی شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات  ،  در سالن مرکز امام خمینی (ره ) برگزار گردید .
در ابتدای همایش ، جناب آقای دکتر نوراللهی به عنوان سخنران جلسه ، ضمن خوش آمد گویی و تقدیر صمیمانه از زحمات داوطلبین سلامت ، به تشریح برنامه های اجرائی که با کمک و یاری داوطلبین پرداخته و موفقیت بسیاری از برنامه ها را مدیون آنان بر شمردند ، ایشان ضمن اشاره به جایگاه داوطلبین سلامت در جلب مشارکت های مردمی ، افزودند : در دنیای امروز هیچ سازمان و نهادی بدون مشارکت مردم هرگز به اهداف خود دست نمی یابد و سلامت مردم نیز مستثنی از این موضوع نیست و دستیابی به اهداف والای سلامت مستلزم حضور و مشارکت مردم با تکیه بر خودمراقبتی است .
سپس در ادامه جلسه ، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا اسماعیلی نماینده محترم ولی فقیه  از زحمات داوطلبان سلامت تقدیر و تشکر کردند . در دادمه مراسم جناب آقای مهندس خطیبی فرماندار محترم شهرستان قرچک  ضمن تاکید بر اهمیت نقش داوطلبان سلامت در بهبود ارائه خدمات از فعالیتهای داوطلبان تشکر کردند. ، در ادامه جلسه دکتر افشار معاون محترم بهداشتی  ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در راستای برنامه ریزی و سازمان دهی داوطلبین سلامت ، به نقش کلیدی داوطلبین در جلب مشارکتهای مردمی در امر سلامت اشاره کرده و موفقیت بسیاری از برنامه های سلامت را مدیون حضور ایشان بر شمردند ، ایشان ضمن تشریح وظایف داوطلبین سلامت ، نقش پر تلاش رابطین سلامت را بی نظیر دانستند و با تاکید بر اهمیت نقش داوطلبان سلامت در تشکیل سمن ها از کارشناس جلب مشارکت شبکه خواستند در اسرع وقت نسبت به استخراج اطلاعات داوطلبین سلامت و تشکیل سمن اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که در حاشیه این همایش ، نمایشگاهی با موضوع سفره سلامت  برگزار گردید که مورد استقبال بسیار زیاد داوطلبین سلامت قرار گرفت .

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 74086
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن