• تاریخ انتشار : 1399/12/25 - 11:37
  • بازدید : 58
  • تعداد بازدید : 58
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

فرمانده سپاه شهرستان قرچک با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مدافعان سلامت تقدیر نمود.

فرمانده سپاه شهرستان قرچک با حضور در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از مدافعان سلامت تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک،  سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک و همراهان وی با حضور در شبکه بهداشت و درمان ضمن گفتگو با دکتر طباطبایی درخصوص ادامه تعاملات سپاه جهت اجرای طرح شهید سلیمانی در ایام تعطیلات عید نوروز، از تجربه مطلوب همکاری با شبکه بهداشت و درمان ابراز خرسندی کرد و از فعالیت مدافعان سلامت  در کنترل و مدیریت اپیدمی بیماری کووید ۱۹ تقدیر نمودند.

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 102914
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن