روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
برگزاری کارگاه با موضوع تاثیر کرونا بر سلامت بانوان
شبکه بهداشت و درمان قرچک در هفته سلامت بانوان کارگاه آموزشی با موضع تاثیر کرونا بر سلامت روان در محل فرمانداری برگزار نمود
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، به مناسبت 24 لغایت 30 مهر ماه سال 99 مطابق با هفته ملی سلامت بانوان با همکاری مشترک شبکه بهداشت و درمان قرچک و فرمانداری شهرستان در راستای اطلاع رسانی هفته سلامت بانوان ، کارگاه آموزشی با موضوع تاثیرات روانی و جسمی کووید 19 بر زندگی زنان در محل فرمانداری برگزار گردید. طی این جلسه پوسترهای اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از بیماری های فصلی و کووید 19 ، مکمل ویتامین دی 3 ، سی دی فیلم های آموزشی با موضوع کووید و کتابچه های باروری سالم میان شرکت کنندگان توزیع گردید. همجنین در ادامه در خصوص اجرا و معرفی برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت اطلاع رسانی گردید و فیلم آموزشی به نمایش گذاشته شد.




نظر