• تاریخ انتشار : 1394/09/14 - 13:42
  • بازدید : 908
  • تعداد بازدید : 61
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اولین بازدید نماینده مجلس شهرستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

بازدید نماینده مجلس

در تاریخ 8/9/94 ؛دکترنقوی از شبکه بهداشت و درمان بازدید به عمل آورد.

 

 

 

اولین بازدید نماینده مجلس شهرستان از شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

در تاریخ 8/9/94 ؛دکترنقوی از شبکه بهداشت و درمان بازدید به عمل آورد.درابتدای این جلسه دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت ودرمان و خانم شعبان زاده معاون بهداشتی گزرارشی از عملکرد یکساله شبکه بهداشت و درمان شهرستان ارائه دادند.در ادامه دکتر رسولی پیشنهاد راه اندازی  یک مرکز دولتی ام اری آی و سی تی اسکن جهت بهره مندی مردم منطقه را دادند.دکتر نقوی ضمن تقدیر از دکتر رسولی و همکاران و عملکرد بسیار خوبشان در این مدت کوتاه در خصوص راه اندازی شبکه و ارائه خدمات برای رفع مشکلات موجود قول همکاری دادند.در پایان از تمامی واحد های ستادی بازدید به آمد و ضمن آشنایی با واحد های بهداشتی از زحمات قابل تحسین همکاران  تشکر کردند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 26283
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن