• تاریخ انتشار : 1398/07/01 - 08:54
  • بازدید : 363
  • تعداد بازدید : 97
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

گرامیداشت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

گرامیداشت روز اورژانس و فوریتهای پزشکی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

 

در مراسمی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گرامی داشته شد.

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در مراسمی با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جناب آقای دکتر نورالهی، معاون بهداشت جناب آقای دکتر افشار و خانم درخشان معاون محترم درمان و جناب آقای اسدی رئیس فوریت های پزشکی و تنی چند از پرسنل اورژانس از زحمات شبانه‌روزی پرسنل اورژانس و فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ قدردانی شد.

 در این مراسم دکتر نوراللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان ضمن گرامیداشت سالگرد تاسیس اورژانس و خدمات پیش بیمارستانی از همه عوامل  ۱۱۵ قرچک تقدیر و تشکر کرد و افزود امروزه بررسی و توجه به عملیات های انجام شده در جهت افزایش کارایی بسیار موثر است و اشتباهات و مشکلاتی که در حین عملیات صورت می‌پذیرفت در آینده تکرار نشود و تهیه گزارش از صحنه و بررسی آن در زمان مناسب نقش به سزایی در رفع ایرادات و ضعف‌های تیم های عملیاتی ایفا می کنند.

 ایشان در پایان با آرزوی موفقیت برای همه پرسنل شاغل در فوریت های پزشکی آنان را در صف مقدم امداد برشمرد و دقت و سرعت  را لازمه  کار آنان دانست .بعد از سخنان دکتر نورالهی ضمن پذیرایی از حاضرین جناب آقای دکتر افشار و سرکار خانم درخشان نیز به نوبه خود این روز را به همکاران و پرسنل اورژانس تبریک گفتند .در پایان مراسم به چند نفر از پرسنل اورژانس به نمایندگی از کلیه پایگاه ها  با اهدای لوح یادبود و یک شاخه  گل تقدیر به عمل آمد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 82882
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن