روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
قدردانی از روان شناسان شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت روان
روز چهارشنبه 28 مهرماه از روان شناسان شبکه به مناسبت هفته سلامت روان تقدیر بعمل آمد
به گزارش روایط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، روز چهارشنبه 28 مهرماه 1400 نشست صمیمی روان شناسان شبکه با حضور مدیر محترم شبکه، آقای دکتر طباطبایی، رئیس محترم واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد دانشگاه، آقای دکتر غفار زاده رزاقی، کارشناس مسئول محترم واحد سلامت روان معاونت بهداشتی، خانم مومنی و کارشناس مسئول محترم واحد سلامت روان شبکه در دفتر مدیرت شبکه برگزار گردید.
در این مراسم ، دکتر طباطبایی از زحمات ارزشمند و صادقانه روان شناسان در پیشبرد اهداف حوزه سلامت روان، با توجه به شرایط کشور از نظر شیوع کرونا تقدیر نمودند. در ادامه برنامه دغدغه ها و مسایل مختلف کاری طرح و ارائه گردید و در پایان از طرف مدیریت محترم شبکه لوح تقدیر به یاد بود به آنان اهداء گردید.



نظر