روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
جلسه تحلیل و بررسی سامانه یکپارچه سیب در شبکه قرچک تشکیل شد
در تاریخ 30/11/98 جلسه تحلیل و بررسی شاخص های سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) در دفتر مدیریت شبکه به ریاست دکتر لیاقتدار برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارشناس مسؤلین واحد های مرتبط برگزار شد .
در ابتدای جلسه مدیر شبکه گفت : با توجه به وضعیت فعلی شبکه در سامانه یکپارچه بهداشت همه ی واحد های بهداشتی می بایست مداخلات لازم را جهت ارتقاء شاخص ها در سامانه سیب انجام دهند.
دکتر لیاقتدار افزود به منظور تسریع و اصلاح روند واحد های بهداشتی می بایست به صورت هفتگی واحد های زیر مجموعه خود را بررسی ورتبه بندی نمایند و به همین منظور دستورات لازم را اتخاذ نمودند.
گفتنی است در ادامه مسؤل سامانه سیب شهرستان گزارشی از وضعیت موجود و تدوین برنامه جهت بهبود شاخص های مرتبط ارائه نمود.
نظر