روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
تقدیر فرماندار شهرستان قرچک از دکتر رسولی
مهندس مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک از زحمات دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان تقدیر کردند.
تقدیر فرماندار شهرستان قرچک از دکتر رسولی
در اولین جلسه شورای اداری شهرستان قرچک مهندس مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک از زحمات دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت و درمان تقدیر کردند.
فرماندار شهرستان قرچک به دستاوردهای یک سال گذشته شبکه از جمله افتتاح مرکزبهداشتی و درمانی امام زمان(عج)،مرکز طب کار،آزمایشگاه مرکزی،واحد هاری،زنجیره سرما،بازسازی مرکز امام خمینی (ره)،سالن آمفی تئاتر،انباربحران ،انبار سموم،آزمایشگاه آب و همچنین افتتاح 8 پایگاه سلامت جامعه درقالب طرح تحول سلامت اشاره کردندودر پایاناز مدیریت شبکه و سایر پرسنل به خاطر خدمات شایانی که مردم شهرستان ارائه می دهند تشکر کردند.
نظر