• تاریخ انتشار : 1397/11/19 - 02:29
  • بازدید : 237
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

تقدیر از مسئولین شهرستان و حامیان داوطلبین سلامت (سه شنبه 97/11/16 پنجمین روز دهه مبارک فجر)

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از داوطلبان سلامت نمونه ، دو نفر از داوطلبین سلامت شهرستان خانمها جلالی و رضا زاده به نملیندگی از کلیه داوطلبان سلامت شهرستان قرچک با اهداء گل به مسئولین ادارات از زحمات و حمایتهای مسئولین در اجرای هر چه بهتر برنامه های داوطلبین سلامت قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در  همایش تجلیل از داوطلبان سلامت نمونه ، دو نفر از داوطلبین سلامت شهرستان خانمها جلالی و رضا زاده به نملیندگی از کلیه داوطلبان سلامت شهرستان قرچک با اهداء گل به مسئولین ادارات از زحمات و حمایتهای مسئولین در اجرای هر چه بهتر برنامه های داوطلبین سلامت قدردانی کردند. در این مراسم از جناب آقای دکتر نوراللهی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک ، فرماندار محترم جناب مهندس خطیبی،  حجت الاسلام حاج آقا اسماعیلی نماینده محترم ولی فقیه ، جناب سرهگ شهیری  فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، جناب مهندس شریف شهردار محترم ؛ مهندس رشیدیان بخشدار محترم ؛ جناب آقای نعمتی ریاست محترم بهزیستی شهرستان ، تقدیر و تشکر گردید.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 74087
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن