• تاریخ انتشار : 1401/01/10 - 11:11
  • بازدید : 96
  • تعداد بازدید : 96
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

بازدید مرتب و مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک از بیمارستان شهید ستاری در ایام تعطیلات نوروز

بازدید مرتب و مستمر کارشناسان نظارت بر درمان و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک از بیمارستان شهید ستاری در ایام تعطیلات نوروز

️به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، در بازدید از بیمارستان برکت شهید ستاری ضمن عرض خداقوت و تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای کادر درمان و خانواده محترمشان ،  حضور فعال و به موقع  پزشکان متخصص، مسئولین فنی، پرستاران و سایر کادر درمان و فعالیت بخش رادیولوژی ، سونوگرافی ، آزمایشگاه ، وضعیت بهداشت عمومی و محیط ، نحوه ارائه خدمات مطلوب و به موقع  به بیماران  و میزان رضایت مراجعین مورد سنجش قرار گرفت.
در این پایش پزشکان متخصص ، تیم مدیریت کشیک ، سوپروایزران و  سایر کادر درمان در اورژانس و بخش‌های بستری حضور فعال داشتند و بخش‌های پاراکلینیک از جمله سی تی اسکن ، رادیولوژی ، آزمایشگاه و داروخانه فعال بودند. 
در ضمن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و وضعیت بهداشتی بیمارستان نیز توسط کارشناسان نظارت بر  درمان و بهداشت محیط  مورد ارزیابی قرار گرفت.
در پایان هر بازدید  با حضور کارشناسان نظارت و مدیریت کشیک و مسئول فنی و سوپروایزر کشیک و پزشکان نکات لازم برای ارتقای خدمات درمانی مطلوبتر به مراجعین محترم،  بحث و تبادل نظر انجام  و در پایش روزهای بعد مورد ارزیابی قرار می‌گرفت لذا این روند در حال انجام و مستمر طبق برنامه ریزی انجام شده ادامه خواهد یافت . 
بهترین راهنما و‌ کمک ما در این زمینه پیشنهادات و انتقادات به جای مردم شریف و مراجعین محترم می باشند.
 
  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 115014
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن