روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
اولین سمینار سالمندی شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد
سمینار سالمندی در تاریخ 8/7/95 در کانون ملائک شهرستان با حضور معاون بهداشتی شبکه ،مسئولین ادارات ،بازنشستگان ادارات و سالمندان شهرستان برگزار شد.
اولین سمینار سالمندی شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
سمینار سالمندی در تاریخ 8/7/95 در کانون ملائک شهرستان با حضور معاون بهداشتی شبکه ،مسئولین ادارات ،بازنشستگان ادارات و سالمندان شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی شبکه در خصوص سالمندان و نعمات حضور این عزیزان سخنرانی ایراد کردند.از دیگر برنامه های این سمینار سخنرانی دکتر امیر راشد متخصص طب فیزیکی در خصوص تغییرات فیزیولوژیک سالمندی و اهمیت فعالیت فیزیکی بود.در ادامه شریعتی کارشناس ارشدروانشناسی در مورد کاهش استرس و روشهای تن آرامی آموزشهای لازم را ارائه نمود.
در پایان از بازنشستگان شبکه بهداشت تجلیل شد و به سالمندان حاضر در مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
هرسال نهم مهرماه بانام روز جهانی سالمند نام گذاری می شود.
نظر