• تاریخ انتشار : 1393/12/28 - 09:17
  • بازدید : 1540
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گزارش نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک

روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان قرچك

آخرین جلسه کارگروه تخصصی سلامت وامنیت غذایی شهرستان قرچک در سال 1393 درتاریخ 19/12/93 راس ساعت8:30 صبح درمحل سالن جلسات فرمانداري شهرستان قرچک به ریاست معاونت محترم سیاسی فرمانداری تشکیل گردید جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و در ادامه ،جناب آقاي مهندس رضوی ضمن خيرمقدم به اعضاءمحترم کارگروه درخصوص لزوم برنامه ریزی کلیه اعضای محترم کارگروه جهت تعیین یک برنامه مدون برای کل سال 94 در چهارچوب وظایف و مقررات هرکدام از دستگاهها و ادارت مطالبي بيان فرمودند پس از ایشان ، آقای دکتر رسولی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک پیرامون مصوبات جلسه قبل و دستور جلسه کارگروه مطالبی را به اطلاع حضار رساندند ،همچنین در ابتدای جلسه گزارش فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در قالب بسیج سلامت نوروزی از تاریخ 1/12/93 لغایت 15/12/93 و نیز گزارش جلسات تشکیل شده جهت هماهنگی فعالیت های نوروزی با حضور اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان ،اتاق اصناف و اداره آب و فاضلاب شهرستان در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان به اطلاع حضار رسید.در انتهای جلسه نیز خانم سهرابی کارشناس واحد بیماریهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک مطالبی پیرامون بیماری ابولا به اطلاع حضار رساندند.
  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 18428
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن