کمیته سلامت روان به مناسبت هفته سلامت روان
کمیته سلامت روان به مناسبت هفته سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکیل شد.
کمیته سلامت روان به مناسبت هفته سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکیل شد.
کمیته سلامت روان به مناسبت هفته سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکیل شد.
اولین جلسه کمیته سلامت روان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در سال 1394 در تاریخ 16/7/94 راس ساعت 12 در محل دفتر مدیریت شبکه با حضور مدیر و معاون بهداشتی ،کلیه کارشناس مسئولین ستاد و مسئولین محترم مراکز تشکیل گردید. در ابتدا کارشناس مسئول سلامت روان شریعتی در رابطه با اهمیت و اهداف برگزاری کمیته توضیحاتی را ارائه نمودند ، سپس به ارائه فعالیت های پیش بینی شده در هفته سلامت روان پرداختند و در نهایت مقرر گردید کلیه اعضا حاضر در جلسه همکاری لازم را در جهت اجرای صحیح و به موقع فعالیت های پیش بینی شده و مصوب شده در جلسه را داشته باشند.
نظر