پیاده روی دانش آموزان مدارس سطح شهرستان قرچک به مناسبت هفته سلامت
روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان قرچك

پیاده روی دانش آموزان مدارس سطح شهرستان قرچک به مناسبت هفته سلامت با شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره به همت آموزش و پرورش و واحد سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس شبکه بهداشت و رمان شهرستان قرچک برگزار شد.
این پیاده روی در تاریخ 1/2/93 با حضور 100 نفر از دانش آموزان و 17نفر از کارکنان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان قرچک با شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره از ابتدای پارک جنگلی زیبا شهر شروع و تا گلزار شهدا ادامه یافت در آنجا و بعد از سخنان کارشناس تغذیه این شبکه ضمن اهدا جوایزی به دانش آموزان این مراسم خاتمه یافت
نظر