• تاریخ انتشار : 1396/09/28 - 16:21
  • بازدید : 1067
  • تعداد بازدید : 70
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

همایش هفته پژوهش

رعنا رفعت و علیرضا سوری در همایش هفته پژوهش شهرستان تقدیرشدند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان قرچک، همایش پژوهش و فناوری شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسلپور فرماندار، حسین عباسی بخشدار، دکتر عسگری رئیس دانشگاه پیام نور، روسای ادارات و پژوهشگران شهرستان در کانون ملائک برگزار شد.

در این همایش که به مناسبت هفته پژوهش برگزارشد از 21 نفر از پژوهشگران شهرستان تقدیر به عمل آمد. دو نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نیز تقدیر شدند.

رعنا رفعت و علیرضا سوری در همایش پژوهش و فناوری شهرستان تقدیرشدند.


  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 55717
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن