• تاریخ انتشار : 1398/02/26 - 09:07
  • بازدید : 614
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

نخستین شورای پیام گزاران سلامت شهرستان قرچک در شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکیل جلسه داد

این شورا با حضور مدیریت شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی، معاون بهداشتی جناب اقای دکتر افشار ، معاون درمان سرکار خانم درخشان و تعدادی از نمایندگان ادارات شهرستان برگزار شد.

 این شورا با حضور مدیریت شبکه بهداشت جناب آقای دکتر نوراللهی،   معاون بهداشتی جناب اقای دکتر افشار ، معاون درمان  سرکار خانم درخشان و تعدادی از  نمایندگان ادارات شهرستان برگزار شد.

 دکتر نورالهی در این جلسه گفت : عوامل بسیار زیادی از جمله عوامل اجتماعی ،  شیوه زندگی، خدمات سلامت و  عوامل محیطی و ژنتیکی می تواند بر سلامت فرد و جامعه تاثیرگذار باشد .

دکتر نورالهی افزود:  تمامی ارگانها و نهادها باید در مقوله حفظ و ایجاد سلامت همکاری کنند.  موضوع سلامت یک موضوع منحصر به  شبکه بهداشت نیست و با مشارکت همه افراد و ارگانها مشکلات و سلامتی پیش روی حوزه سلامت و بهداشت قابل حل خواهد بود. دکتر نورالهی در ادامه به  تبیین اهداف راهبردی شورای بنیانگذاران سلامت و تشریح راهکارها و چگونگی روند مسیر و هدف گذاری های آینده برای ارتقاء سطح سلامت مردم با استفاده از ظرفیت های این شبکه بهداشت پرداخت. دکترنوراللهی گفت : هدف از تشکیل  این شورا به منظور بهره مندی از نظرات سایر ارگان‌ها ، مشارکت معنوی و فکری هرچه بیشتر اعضای شورا می باشد و حاصل این نشست را هم افزایی بیشتر نیروها و پوشش دهی کاملتر خدمات نظام سلامت  به تمامی آحاد جامعه  دانست. ایشان در ادامه افزودند :با توجه به دستورالعمل های ارائه شده از دانشگاه این شورا به عنوان ساختاری مناسب برای کمک به روند تصمیم‌گیری‌های لازم در حوزه سلامت  می باشد که همسو با سیاستهای نظام می باشد. . ایشان همچنین با اشاره به برنامه های در دست اقدام  افزود : شورای پیام گزاران سلامت ، کانون سلامت بسیج ،  کانون رسانه ای  سلامت ، کانون سلامت مساجد از سیاست ها و اهداف اصلی شبکه بهداشت و درمان در جهت افزایش سلامت جامعه است.

 در ادامه این جلسه دکتر افشار معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به  اهمیت تشکیل شورای پیام گزاران سلامت اشاره کرد و خاطرنشان کرد : از اهداف شورای پیام گزاران سلامت، تشکیل شبکه سازمانی رابطان سلامت در سازمانها و نهادهای گوناگون ، به منظور جلب حمایت و عملیاتی کردن برنامه‌های اجتماعی موثر بر سلامت است. در ادامه جلسه کلیه شرکت کنندگان در جلسه  به معرفی خود و نهاد شرکت کننده پرداختند ؛ سپس کارشناسان ستادی واحدهای بهداشتی درمانی به معرفی واحد معرفی زیر مجموعه و بیان عملکرد واحد مرتبط  در جهت حفظ و ارتقاء شاخص های سلامت اشاره نمودند .در ادامه جلسه به کلیه اعضاء حاضر در جلسه ابلاغ های صادر شده با امضای مدیر شبکه و فرماندار محترم شهرستان قرچک تقدیم گردید.همچنین مقرر گردید ،کلیه اعضاء پیام گذاران سلامت در برنامه تقویمی منظمی که توسط شبکه بهداشت و درمان اجرا خواهد شد نسبت به افزایش دانش سلامتی و توانمندسازی مدعوین اقدام خواهد شد تا در اجرای برنامه‌های جامع سلامت محور همکاری لازم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک داشته باشند در جلسه با استقبال گرم  حاضرین و با ذکر صلوات پایان یافت.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 78134
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن