روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از زحمات مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان قرچک تقدیر کرد
دکتر میر هاشمی معاون درمان دانشگاه در پیامی از زحمات مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در سال 96 تقدیر کرد
برادر گرامی جناب آقای دکتر لیاقت دار
سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
با سلام و احترام
بار دیگر موهبت الهی، گستره پر مهر زمین را به سرسبزی و خرمی آراست و سالی دیگر فرا رسید، تا حیاتی نو و شکوفایی دوباره را به عنوان سرآغازی مجدد در زندگی نوع بشر قرار دهد.
با فرا رسیدن «عید نوروز باستانی» ضمن تبریک و شادباش، بدینوسیله از تلاش، همراهی و همدلی جنابعالی و کلیه پرسنل زحمتکش و شریف آن شبکه صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از سلامتی و موفقیت را برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان آرزومندم.
خدای سبحان را شاکریم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش، علیرغم وجود فراز و نشیب های فراوان، با لطف و و همت و همکاری شما خوبان توانستیم سالی پر از کار و تلاش را سپری کنیم و در کنار یکدیگر موجب توسعه و بهبود خدمات درمانی حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی باشیم.
امید است با آغاز سال جدید با همدلی، همیاری و تلاشی مضاعف در اجرای برنامه ها و اهداف حوزه درمان دانشگاه گام برداشته و با استعانت از درگاه خداوند متعال شاهد بالندگی و تحولات بنیادین باشیم. پیروز و سربلند باشید.
دکتر سید هادی میر هاشمی
معاون درمان دانشگاه
نظر