روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
معاونین فرماندار قرچک از دکتر رسولی تجلیل کردند.
معاونین فرماندار قرچک از دکتر رسولی تجلیل کردند.
سید جواد رضوی معاون سیاسی انتظامی و علی عبدی معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک در آستانه هفته دولت و روز پزشک و به منظور قدردانی از تلاشگران حوزه سلامت با دکتر عزیز رسولی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار و از زحمات وی و جامعه پزشکان منطقه تقدیر کردند.معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان قرچک در این دیدار با تبریک زادروز بوعلی سینا دانشمند و طبیب برجسته و قدردانی از جامعه پزشکی و رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان کردند.
سید جواد رضوی همچنین با تبریک هفته دولت اظهار داشت: زحمات کارکنان شبکه بهداشت و درمان باعث شد سال گذشته شاهد شکل گیری مستقل شبکه بهداشت و درمان در شهرستان قرچک باشیم که این اتفاق بسیار خوبی برای مردم این منطقه بود .معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قرچک نیز در این دیدار با تبریک پیشاپیش روز پزشک از تلاشگران این عرصه در شهرستان قرچک قدردانی کرد.
در ادامه دکتر عزیز رسولی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک با تشکر از حمایت های فرمانداری و پشتیبانی از شبکه بهداشت گفت: حضور فرماندار و هیئت همراه در اولین بازدید از ادارات؛ازشبکه بهداشت و درمان شهرستان نشان دهنده این بود که همان اهتمامی که ریاست محترم جمهوری نسبت به حوزه سلامت دارند در این منطقه نیز وجود دارد. دکترعزیز رسولی همچنین اشاره کوتاهی به اقدامات شبکه بهداشت و درمان طی مدت استقرار این اداره در قرچک داشت و افزود: سعی بر این است که در کوتاهترین زمان ممکن به مشکلات حوزه سلامت رسیدگی و پاسخ خوبی به مطالبات مردم داده شود.وی بیان کرد: لازمه خدمت در مجموعههای درمانی صبر و گذشت زیاد است و به طور قطع تلاش برای تسکین درد بیماران دارای اجر اخروی فراوان خواهد داشت و این مجموعه با تمام قدرت به کار خود ادامه می دهد.
وی گفت: سلامت و بهداشت مردم که هزینه های جبران ناپذیری به مردم تحمیل می کند باید در همه حوزه ها و دستگاههای مربوطه مورد توجه قرار گیرد و شبکه بهداشت و درمان با اخذ سیاست های بهداشتی و درمانی جدید در راستای ارتقای سلامت عمومی تلاش خواهند کرد. گفتنی است معاونان فرماندار در پایان این دیدار از مرکز بهداشت درمانی باقرآباد بازدید و با اهدای گل از کارکنان تقدیر و تجلیل بعمل آوردند.
نظر