• تاریخ انتشار : 1397/09/19 - 15:08
  • بازدید : 1054
  • تعداد بازدید : 118
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک :

مراسم تکریم و معارفه ی سرپرست معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه در تاریخ 17/9/97 در دفتر مدیریت شبکه با حضور مدیر شبکه، معاونین بهداشت و درمان و کارشناس مسئولان برگزار شد.

در این مراسم دکتر عباس افشار به عنوان سرپرست معاون بهداشتی شبکه منصوب و از تلاش های مهندس شعبان زاده تشکر و قدردانی شد.

دکتر نوراللهی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس شعبان زاده و تیم سلامت اذعان داشت در مدت قریب به چهار سال تصدی ایشان اتفاقات خوبی در شهرستان رخ داده است و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون نمود.

دکتر نوراللهی در ادامه ضمن خیر مقدم سمت جدید دکتر افشار را به ایشان تبریک گفت و تاکید کرد از اولویت های حوزه ی سلامت پرونده ی الکترونیک سلامت می باشد که می بایست با پیگیری روزانه در جهت کیفیت هر چه بیشتر ارائه خدمات و ثبت در سامانه یکپارچه بهداشت کوشش گردد.

وی همچنین افزود با بررسی وضعیت موجود حوزه ی بهداشت و شناسایی نقاط قوت و ضعف و چالش ها برنامه ریزی جهت اعتلای شاخص های سلامت صورت پذیرد.

مهندس شعبان زاده در سخنانی ضمن تشکر از همکاری و تلاش بی وقفه و خالصانه پرسنل شبکه یاداور شد با وجود اینکه این شبکه نوپا بوده است اما فعالیت های پرسنل به گونه ای بوده که به موفقیت های گوناگونی در این مدت دست یافته است.

وی گفت: با تقارن کار خود در کسوت معاون بهداشتی و طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت افتتاح پایگاه های برون سپار، شروع پرونده ی الکترونیک سلامت از جمله کار هایی بوده است که در شهرستان انجام شده است.

دکتر افشار ضمن تشکر از زحمات مهندس شعبان زاده با اشاره به اهمیت توجه به حوزه ی بهداشت و رابطه ی تنگاتنگ آن با حوزه ی درمان گفت حوزه ی بهداشت در صورتی که به خوبی عمل کند از بسیاری از هزینه های درمانی جلوگیری خواهد شد وی با اشاره به تمایل خود برای کار در حوزه ی بهداشت تاکید کرد شعار

" پیشگیری مقدم بر درمان است" را سر لوحه کار خود قرار خواهد داد و در جهت ارتقاء اهداف حوزه ی سلامت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد .

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 71375
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن