روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
مراسم بزرگداشت روز پزشک در شهرستان قرچک برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز پزشک در تاریخ 4/6/97 به همت سازمان نظام پزشکی شهرستان قرچک برگزار شد
مراسم بزرگداشت روز پزشک در تاریخ 4/6/97 به همت سازمان نظام پزشکی شهرستان قرچک برگزار شد
در این مراسم مدیر شبکه بهداشت و درمان بااشاره به اینکه روز پزشک که با نام حکیم ابوعلی سینا نامگذاری شده است و مایه فخر ایرانیان است به تمامی پزشکان تبریک گفت و از زحماتشان تقدیر کرد.
وی همچنین روز داروساز را که در پیشرو بود به داروسازان تبریک گفت و درادامه از دکتر افشار رییس هیئت مدیره نظام پزشکی شهرستان که با برگزاری این مراسم فرصتی برای تعامل بیشتر را فراهم آورده تقدیر و تشکر کرد.
دکتر نوراللهی گفت:پزشکان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و همت خود غم و بیماری را ازروح و جسم بیماران دور می کنند و این از عهده هرکسی بر نمی آید.
وی با اشاره به اینکه پزشکان می بایست با تلاش مضاعف به ارائه خدمات ایمن و با کیفیت به مردم شریف شهرستان بپردازد گفت این جز با هدف گذاری و اخلاق و همچنین تعامل نظام پزشکی و شبکه بهداشت و درمان میسر نمی باشد.
در پایان این مراسم ازحرف پزشکی نمونه شهرستان در بخش دولتی و خصوصی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر و تشکر کرد.
|
|
|
|
نظر