روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
قدردانی از اعضای دخیل در اجرای طرح توانمندسازی روانی ،اجتماعی پرستاران به همت گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه
قدردانی از اعضای دخیل در اجرای طرح توانمندسازی روانی ،اجتماعی پرستاران به همت گروه سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد دانشگاه
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک، مراسمی در روز شنبه مورخ 13/09/1400 در سالن ابن سینا دانشگاه و باحضوردکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه،دکتر احمد حاجبی مدیر کل دفتر سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت،دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه،دکتر محمدرضا سهرابی معاون امور بهداشتی دانشگاه،دکتر محمدرضا غفارزاده رزاقی رییس گروه سلامت روانی ،اجتماعی و اعتیاد معاونت امور بهداشتی دانشگاه ، و دکتر سیدمحمد طباطبایی محمدی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و دیگر روسای مراکز بهداشتی برگزار گردید.
در این مراسم مسئولین محترم به مواردی از جمله "سواد سلامت که اساس خودمراقبتی در سلامت روان است، پاندمی سلامت روان همچون کرونا که نیاز به مداخله مبتنی بر شواهد دارد و همچنین برنامه توانمندسازی روانی ،اجتماعی پرستاران که باید الگوی سایر برنامه های حوزه سلامت روان باشد " اشاره و تاکید نمودند.
در پایان از اعضای گروه سلامت روانی ،اجتماعی و اعتیاد معاونت امور بهداشتی دانشگاه و تمام کارشناسانی که به نوعی در اجرای برنامه نقش داشتند تقدیر به عمل آمد.
.jpg)

نظر