• تاریخ انتشار : 1398/08/25 - 10:22
  • بازدید : 402
  • تعداد بازدید : 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

فعالیت های هفته ملی سلامت زنان در مراکز محیطی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

فعالیت های هفته ملی سلامت زنان در مراکز محیطی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

  به مناسبت هفته ملی سلامت زنان در روستای  داود آباد مراسم پیاده توسط سفیران سلامت محلات  از ایستگاه تاکسی تا امامزاده عبدالله انجام شد. در طی این مراسم غبار روبی مزار شهدا انجام شد. در پایان به 5 نفر ازشرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی داده شد.

در هفته ملی سلامت زنان سفیران سلامت محلات مرکز خدمات جامع سلامت با شعار ورزش، شادابی، آرامش از امامزاده ابراهیم تا پارک خانواده پیاده روی کردند.

آموزش سبک زندگی سالم، نقش تغذیه سالم در پیشگیری از بیماری های غیرواگیر و فعالیت بدنی به سفیران سلامت محلات در سرای سلامت محله توسط  کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت فردیس

در هفته ملی سلامت زنان مراسم پیاده روی با شعار ورزش، شادابی، آرامش توسط  سفیران سلامت محلات در روستای صالح آباد از محدوده رودخانه در بالای روستا تا پارک صالح آباد انجام شد. همچنین در پارک ورزش صبحگاهی و صبحانه سالم برگزار شد. همچنین آموزش تغذیه سالم و فعالیت بدنی توسط  نماینده سفیران سلامت به شرکت کنندگان در مراسم آموزش داده شد.

همچنین  همایشی در پارک بانوان ژیان زیباشهر روز سه شنبه مورخ 14/8/98 با حضور کارشناس مسوول آموزش سلامت ستاد و جمعی از سفیران سلامت محلات برگزار شد. در طی همایش  مراسم ورزش صبحگاهی و تمرینات بدنی با حضور مربی ورزشی انجام شد و سپس کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی درباره تغذیه سالم و نقش آن در پیشگیری از بیماری های غیرواگیر آموزشهای لازم را ارائه نمودند. سپس مسابقه پرتاب حلقه در بین شرکت کنندگان برگزار شد و به برندگان جوایز اهدا شد. همچنین مهارت های شاد زیستن توسط کارشناس روان مرکز باقرآباد آموزش داده شد. در انتهای همایش میان وعده سالم دربین سفیران سلامت برگزارشد.

 

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 85181
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن