جلسه عملکرد پایش های انجام شده از سطح مراکز بهداشتی و درمانی
جلسه عملکرد پایش های انجام شده از سطح مراکز بهداشتی و درمانی
جلسه عملکرد پایش های انجام شده از سطح مراکز بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکیل شد:
جلسه عملکرد پایش های انجام شده از سطح مراکز بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک تشکیل شد:
در تاریخ 16/7/94 جلسه ای با موضوع پایشهای صورت گرفته از سطح مراکز بهداشتی در دفتر مدیریت شبکه ستاد شبکه برگزار شد.
در این جلسه که در تاریخ 17/7/94,با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان دکتر رسولی,مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی, کلیه مسئولین واحدهای ستادی و همچنین مسئولین مراکز بهداشتی و درمانی تشکیل شد.مسئولین ستادی تمام واحد های بهداشتی نقاط ضعف و قوت که در پایش های صورت گرفته مشاهده شده بود بیان داشتند .در ادامه مهندس شعبان زاده از مسئولین مراکز بهداشتی درمانی خواستند که ضمن برطرف کردن نواقص موجود در اسرع وقت گزارش کارهای انجام شسده در این زمینه به واحد های مربوطه ارسال شود.
نظر