روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
جلسه آموزشی یادگیری الکترونیکی آموزش مجازی سلامت برگزار شد.
برگزاری جلسه آموزشی یادگیری الکترونیکی آموزش مجازی سلامت در شبکه بهداشت و درمان قرچک
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک، با توجه به محدودیت های برگزاری جلسات آموزشی گروهی در شرایط بحران کرونا ویروس مورخ 20/11/99 اولین جلسه آموزشی یادگیری الکترونیکی آموزش مجازی سلامت با حضور کارشناسان آموزش سلامت ستاد و کلیه مراکز محیطی با رعایت پروتوکل های بهداشتی در سالن اجتماعات مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی(ره) برگزار شد.
جلسه مذکور که به صورت وبیناری از طرف واحد آموزش ارتقاء و سلامت معاونت برگزار شد، در خصوص یادگیری از راه دور، مزایا ، ویژگی های آموزش موثر در فضای مجازی و سیستم مدیریت یادگیری توسط سرکار خانم دکتر قنبری و خانم قبه از معاونت بهداشتی توضیحاتی ارائه شد.
رفعت مسوول آموزشهای شبکه با معرفی سامانه "خوب شو"دانشگاه در راستای ساماندهی آموزش های مجازی در خصوص پیشگیری از کووید 19 و طرح هر خانه یک پایگاه سلامت جهت سفیران خانوار توضیح و به سوالات همکاران در تولید رسانه و آموزش ها بر حسب شرایط منطقه پاسخ دادند.
فایل وبینار در سایت شبکه بخش واحد آموزش سلامت بارگزاری گردید.

نظر