• تاریخ انتشار : 1395/07/03 - 08:20
  • بازدید : 635
  • تعداد بازدید : 47
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

جلسه آموزشی بیماریهای گوارش داوطلبین سلامت

در تاریخ 27/6/95 جلشه آموزشی بیماریهای گوارش در سالن آمفی تئاتردانشکده کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.

جلسه آموزشی بیماریهای گوارش داوطلبین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد

در تاریخ 27/6/95 جلشه آموزشی بیماریهای گوارش در سالن آمفی تئاتردانشکده کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.دکتر صادقی عضو انجمن  تحقیقات کبد و گوارش در این جلسه آموزشی تدریس کردند.65 نفر از داوطلبین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در این جلسه  حضور داشتند.گفتنی است این جلسه آموزشی جهت افزایش آگاهی داوطلبین سلامت با مشارکت شبکه بهداشت ورامین و پیشوا برگزار شد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 36382
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن