روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
جلسه آموزشی بیماریهای گوارش داوطلبین سلامت
در تاریخ 27/6/95 جلشه آموزشی بیماریهای گوارش در سالن آمفی تئاتردانشکده کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.
جلسه آموزشی بیماریهای گوارش داوطلبین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزار شد
در تاریخ 27/6/95 جلشه آموزشی بیماریهای گوارش در سالن آمفی تئاتردانشکده کشاورزی شهرستان ورامین برگزار شد.دکتر صادقی عضو انجمن تحقیقات کبد و گوارش در این جلسه آموزشی تدریس کردند.65 نفر از داوطلبین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در این جلسه حضور داشتند.گفتنی است این جلسه آموزشی جهت افزایش آگاهی داوطلبین سلامت با مشارکت شبکه بهداشت ورامین و پیشوا برگزار شد.
نظر