• تاریخ انتشار : 1398/02/09 - 10:52
  • بازدید : 488
  • تعداد بازدید : 104
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

تمامی رانندگان شهرستان قرچک تاپایان سال دارای پرونده اکترونیک سلامت خواهندشد

همزمان باهفته سلامت وهفته جوان درمورخ 98/2/2 اتوبوس سلامت باهمکاری شهرداری وشبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک باحضورنیروهای مراقب سلامت ،پزشک ،کارشناس روان وکارشناس تغذیه درمحل سازمان حمل ونقل جهت معاینات پرسنل سازمان حمل ونقل مستقرشدکه طی این برنامه 150 نفرازپرسنل خدمات بسته خدمتی رادریافت کردند

همزمان باهفته سلامت وهفته جوان درمورخ 98/2/2 اتوبوس سلامت باهمکاری شهرداری وشبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک باحضورنیروهای مراقب سلامت ،پزشک ،کارشناس روان وکارشناس تغذیه درمحل سازمان حمل ونقل  جهت معاینات پرسنل  سازمان حمل ونقل مستقرشدکه طی این برنامه  150نفرازپرسنل خدمات بسته خدمتی رادریافت کردند.گفتنی است این طرح تاپایان سال وبه مناسبت های مختلف برگزارمی گردد وتمامی رانندگان ازخدمات پرونده الکترونیک سلامت به صورت رایگان بهره مند می شوند.

 

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 77144
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن