• تاریخ انتشار : 1399/05/06 - 10:02
  • بازدید : 361
  • تعداد بازدید : 70
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان

تقدیر مدیر شبکه بهداشت و درمان از بانوان شاغل در ستاد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب از همکاران تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ، جناب آقای دکتر طباطبائی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان طی جلسه ای به مناسبت عفاف و حجاب ،از چند تن از بانوان شاغل در ستاد تقدیر کردند، ایشان ضمن قدردانی از کلیه پرسنل زحمتکش شبکه بهداشت اظهار داشتند انتخاب چادر به عنوان حجاب برتر نشان از حسن سلیقه و دقت نظر در نوع پوشش است.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 94730
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن