روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تقدیر از پرستاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
تقدیر از پرستاران شبکه درتاریخ 3/11/96 همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) در سالن فرهنگی و هنری ملائک شهرستان صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:
تقدیر از پرستاران شبکه درتاریخ 3/11/96 همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) در سالن فرهنگی و هنری ملائک شهرستان صورت گرفت.
در ابتدای مراسم دکتر لیاقتدار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و همچنین روز پرستار به حضار خیر مقدم گفت.
دکترلیاقتدار در ادامه از زحمات پرستاران شبکه بهداشت و درمان با اهدا لوح تقدیر و هدایا تشکر نمود.
نظر