• تاریخ انتشار : 1395/04/13 - 14:05
  • بازدید : 981
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

تقدیردکترعرشی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت هفته سلامت

معاون امور بهداشتی دانشگاه از پرسنل شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت تقدیر کرد.

تقدیردکترعرشی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک به مناسبت هفته سلامت

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:معاون امور بهداشتی دانشگاه  از پرسنل شبکه بهداشت و درمان به مناسبت هفته سلامت تقدیر کرد.

متن این تقدیر نامه بدین شرح می باشد:

سر کار خانم ها /سمیه سلگی،مهدیه طاعتی،ام النین قاسمی،زهرا کوهنجانی،فاطمه ناخدا

ضمن تبریک به مناسبت هفته سلامت،بدینوسیله از تلاشهای مجدانه سر کار عالی در راستای پیشبرد برنامه های سلامت تقدیر و تشکر به عمل می آید. توفیق روز افزون شمارا از خداوند منان خواستارم.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 33575
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن