تجلیل از رابطین بهداشتی
تجلیل از رابطین شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک
در تاریخ 14/9/94 به مناسبت روز جهانی رابطین مراسم گرامی داشتی در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
تجلیل از رابطین شبکه بهداشت ودرمان شهرستان قرچک
در تاریخ 14/9/94 به مناسبت روز جهانی رابطین مراسم گرامی داشتی در شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
در این مراسم که به مناسب گرامیداشت روز جهانی رابطین برگزار شد در ابتدا خانم مهندس شعبان زاده معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشتی شهرستان ضمن تبریک این روز از اهمیت و نقش رابطین در ارتقا سلامت جامعه مطالبی را بیان کردند.در ادامه خصوص برنامه های طرح تحول و راه اندازی پایگاه های سلامت نکاتی را بیان کردند.ودرپایان از رابطین تجلیل به عمل آمد وهمکاری هرچه فعال تر رابطین خواستارشدند.
نظر