• تاریخ انتشار : 1397/11/29 - 11:10
  • بازدید : 311
  • تعداد بازدید : 63
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

تاکید برتشکیل کانون سلامت مساجد در شهرستان قرچک

در جلسه مشترک دکتر نوراللهی و حاج آقا اسماعیلی بر استفاده از نیروی بالقوه ائمه جمعه و مساجد در جهت تشکیل کانون سلامت مساجد تأکید گردید.

 در جلسه مشترک دکتر نوراللهی و حاج آقا اسماعیلی بر استفاده از نیروی بالقوه ائمه جمعه و مساجد در جهت تشکیل کانون سلامت مساجد تأکید گردید .نظر به اینکه یکی از ارکان اصلی جامعه مساجد می باشد و مردم نسبت به مساجد و پایگاه های دینی ارزش بالایی را قائل هستند، تأکید گردید که با فعال نمودن کانون سلامت مساجد می‌توان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی به مردم کوشا بود.


 

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 74375
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن