روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک
به مناسبت روز جهانی ایدز همایش در سطح شهرستان برگزار شد.
به مناسبت روز جهانی بیماری ایدز واحد سلامت نوجوانان و مدارس شبکه با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری همایش در تاریخ 14/9/95 در سطح شهرستان قرچک کرد.
به مناسبت روز جهانی بیماری ایدز واحد سلامت نوجوانان و مدارس شبکه با همکاری آموزش و پرورش اقدام به برگزاری همایش در تاریخ 14/9/95 در سطح شهرستان قرچک کرد.
واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس با همکاری آموزش و پرورش شهرستان همایشی با موضوع ایدز برای تمامی دبیران زیست و علوم شهرستان و همچنین اولیا دانش آموزان در تاریخ 14/9/95 برگزار کرد در این همایش دکتر نعمتی رییس گروه مدارس ،نوجوانان و جوانان معاونت بهداشتی به عنوان مدرس حضور داشتند. دکتر نعمتی در این همایش آموزشهای لازم در خصوص ویروس اچ ای وی،راهکارهای پیشگیری از این بیماری را به اولیا و مربیان ارائه دادند.
نظر