روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری کمیته درون بخش کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا
برگزاری کمیته درون بخش کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک برگزاری کمیته درون بخش کنترل و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در روز شنبه مورخ 12/11/98 با مدیریت دکتر لیاقت دار مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک دکتر افشار معاون محترم بهداشتی و کلیه مسئولین واحدهای ستادی آغاز گردید. در ادامه کارشناس مسئول واحد بیماریها در مورد وضعیت و خصوصیات بالینی و اپیدمیولوژیک بیماری توضیحاتی ارائه نمودند. سپس حاضرین در خصوص انجام اقدامات لازم به تبادل نظر پرداختند . در ادامه به تبیین وظایف واحد ها در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا پرداخته شد . گفتنی است دکتر لیاقتدار مصوب نمودند : طی هفته جاری مجدد روز سهشنبه جلسه راس ساعت ۹ در دفتر مدیریت برگزار گردد.
نظر