• تاریخ انتشار : 1393/12/10 - 09:06
  • بازدید : 1326
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری کمیته تغذیه و IDD (اختلالات ناشی از کمبود ید)

روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان قرچك

کمیته تغذیه و IDD (اختلالات ناشی از کمبود ید) سه ماهه چهارم این شهرستان در تاریخ 4/12/93 با حضور مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان قرچک و اعضاء کمیته در دفتر مدیریت برگزار گردید. در ابتدا کارشناس تغذیه ستاد در رابطه با اهمیت و اهداف برگزاری کمیته توضیحاتی ارائه نمودند. سپس اقدامات انجام گرفته واحد بهداشت خانواده در بسیج ملی کاهش مصرف نمک ارائه، مصوبات کمیته قبل پیگیری و هر کدام ازاعضاء فعالیتهای انجام گرفته بسیج را درواحد مربوطه گزارش نمودند. در ادامه مواردی از دستورالعمل اجرایی پنجمین پایش ملی برنامه کشوری حذف اختلالات ناشی از کمبود ید سال 93 و پایش ید ادرار سالیانه دانش آموزان 10-8 ساله دانشگاه قرائت و در نهایت مقرر گردید کلیه اعضاء کمیته بخصوص مسئول امور اداری و واحد بهداشت محیط همکاری لازم جهت اجرا صحیح و به موقع برنامه های پایش ید درهفته اخیر با واحد بهداشت خانواده داشته باشند.
  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 17936
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن