روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری شورای کارشناسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
برگزاری شورای کارشناسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
جلسه شورای کارشناسی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک جلسه شورای کارشناسی با اولویت بررسی پایشهای انجام شده ۶ ماهه اول سال با حضور دکتر نوراللهی مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان ، دکتر افشار معاون بهداشتی و کلیه کارشناس مسئولین واحدهای ستادی برگزار شد . در ابتدای جلسه هر یک از کارشناس مسئولین نتیجه و گزارش های نقاط ضعف و قوت پایش های انجام شده مراکز و پایگاه ها را به ترتیب اولویت عنوان نمودند .
در انتهای جلسه دکتر نوراللهی تاکید کرد انجام این جلسات در راستای افزایش و ارتقاء سطح سلامت شهرستان می باشد.
|
|
|
|
|
|
نظر