• تاریخ انتشار : 1398/06/30 - 12:01
  • بازدید : 182
  • تعداد بازدید : 74
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

برگزاری خبر کمیته آب

برگزاری خبر کمیته آب

برگزاری جلسه کمیته راهبردی ایمنی آب  شهرستان قرچک

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک پانزدهمین جلسه کمیته راهبردی ایمنی آب با حضور نماینده محترم فرمانداری ، نماینده محترم جهاد کشاورزی ، نماینده محترم اداره آب و فاضلاب جنوب شرق استان تهران ،نماینده محترم آب و فاضلاب باقراباد قرچک ، نماینده محترم اداره برق شهرستان ، نماینده محترم امور آب ورامین ، نماینده محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ورامین و قرچک و نماینده محترم محیط زیست و با حضور جناب آقای دکتر افشار معاون محترم بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و کارشناس محترم برنامه آب و فاضلاب شبکه بهداشت و درمان در دفتر مدیریت این شبکه برگزار گردید . لازم به ذکر است اولویت برگزاری این جلسات اجرای برنامه ایمنی آب در سطح شهرستان و بالا بردن ایمنی سامانه های تامین آب شهرستان قرچک می باشد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 82773
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن