• تاریخ انتشار : 1401/01/17 - 09:47
  • بازدید : 78
  • تعداد بازدید : 78
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

با آغاز طرح پیمایش ملی سلامت روان در گستره ی کشوری اولین کمیته درونبخش طرح در شبکه برگزار گردید

با آغاز طرح پیمایش ملی سلامت روان در گستره ی کشوری اولین کمیته درونبخش طرح در شبکه برگزار گردید

با آغاز طرح ملی پیمایش سلامت روان در کشور از اسفندماه 1400 ، در روز چهارشنبه مورخ 17/01/1401 به همت نیتی کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک اولین جلسه توضیح روند اجرایی پیمایش ملی سلامت روان در شهرستان با حضور دکتر طباطبایی محمدی رییس محترم  شبکه بهداشت و درمان قرچک، دکتر بکرانی معاون بهداشت ، مسئول محترم حراست و مسئول محترم گسترش و مسئول امور عمومی شبکه برگزار گردید .

در این جلسه ضمن معرفی این پیمایش در خصوص چگونگی اجرای آن ، معرفی بلوک های منتخب مربوط به این پیمایش و برنامه ریزی در خصوص هماهنگی های اولیه ستادی و کمیته برونبخش اعضا به گفت و گو پرداختند و در نهایت  رسما اجرای پیمایش ملی سلامت روان در شهرستان قرچک آغاز شد .

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 115194
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن