• تاریخ انتشار : 1396/02/04 - 12:03
  • بازدید : 778
  • تعداد بازدید : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان قرچک

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور بررسی آخرین پیشرفت ها ازبیمارستان شهرستان قرچک روز یک شنبه3 اردیبهشت ماه به همراه دکتر لیاقتداربازدید کردند.

بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از بیمارستان قرچک

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور بررسی آخرین پیشرفت ها ازبیمارستان شهرستان قرچک  روز یک شنبه3 اردیبهشت ماهبه همراه دکتر لیاقتداربازدید کردند. 

در این بازدید که دکتر عظیمی مدیر اداره پرستاری دانشگاه، دکتر معززی مشاور اجرای معاون درمان و دکتر رضایی مشاور معاون درمان نیز حضور داشتند؛  دکتر رحمانی ضمن رضایت از روند ساخت و ساز بخش های تکمیل شده بیمارستان، ابراز امیدواری کرد بیمارستان شهرستان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح گردد.

دکتر رحمانی در حاشیه این بازدید گفت:بیمارستان شهرستان با پیگیریهای خوب دکتر لیاقتدار و فرماندار شهرستان قرچک پیشرفت خوبی داشته است وی افزود تمامی تجهیزات بیمارستان تامین شده است و به محض پایان عملیات ساخت و ساز بیمارستان تجهیز خواهد شد.ایشان خاطر نشان کردند: همچنین در خصوص نیروهای خدماتی وپشتیبانی و کادر پزشکی  مجوزهای لازم از وزارت متبوع اخذ شده است.

گفتنی است این بیمارستان  که در حال حاضر بیش از ۹۰درصد اقدامات عمرانی آن به پایان رسیده است و به زودی افتتاح می گردد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 45396
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن