• تاریخ انتشار : 1394/05/19 - 13:41
  • بازدید : 1483
  • تعداد بازدید : 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید فرماندار محترم شهرستان قرچک ازشبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک و واحد های تابع

در تاریخ 10/5/94 اولین بازدید از ادارات شهرستان ؛توسط فرماندارمحترم از شبکه ی بهداشت ودرمان شهرستان قرچک و واحدهای تابع با توجه به اهمیت حوزه سلامت انجام شد.

در این بازدید که فرماندارمحترم جناب آقای مرسل پور به همراه شهردارمحترم شهرستان ،ریاست محترم شورا شهرشهرستان و معاون عمرانی فرماندارحضور داشتند جناب آقای دکتر رسولی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ضمن عرض خیر مقدم به فرماندار وهمراهنشان گزارش عملکردی از تمامی اقدامات صورت گرفته  در مدت زمانی حدود هشت ماه  ارائه دادندو در ادامه از همکاران محترم واحدها ستادی جهت ارائه گزارش عملکرد دعوت نمودند.همکاران واحدهای مختلف ستادی ضمن معرفی واحد های خود،گزارش عملکرد واحد را از زمان تفکیک شبکه بهداشت و درمان تاکنون ارائه و انتظارات خود را از فرماندار محترم وارگانهای مختلف شهرستان خواستار شدند.درپایان فرماندار محترم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر رسولی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان باتوجه به اقدامات شایان ذکری که انجام شده است حمایت همه جانبه خودرا از شبکه بهداشت ودرمان علام کردند.و در ادامه به اهمیت ورزیدن به سلامت شهروندان اشاره نمودند و تاکید کرد فرهنگ پیشگیری مقدم بردرمان است و شهروندان قبل از اینکه در حوزه بهداشت دچار مشکل شوند از کارکنان و پزشکان شبکه بهداشت ودرمان مشاوره بگیرند.گفتنی است در ادامه این نشست فرماندار محترم و مسئولین محترم شهرستان به همراه جناب آقای دکتر رسولی بازدید میدانی از مراکز بهداشتی ودرمانی به عمل آوردند جناب آقای دکتر رسولی در این بازدید ها بر لزوم بازسازی و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی اذعان داشتند و نیاز به راه اندازی مراکزبهداشتی و درمانی جدید را در شهرستان ضروری دانستند.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 22276
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن