• تاریخ انتشار : 1399/01/17 - 09:57
  • بازدید : 341
  • تعداد بازدید : 76
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

بازدید سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به همراه سرگرد شهیری فرمانده سپاه ۱۵خرداد شهرستان قرچک از شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام و‌ فرمانده سپاه قرچک در خصوص روند اجرای طرح غربالگری کرونا‌ از شبکه بهداشت و درمان قرچک بازدید کردند.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء علیه السلام و‌ فرمانده سپاه قرچک در خصوص  روند اجرای طرح غربالگری کرونا‌ از شبکه بهداشت و درمان قرچک بازدید کردند
 سردار حسن زاده ضمن قدردانی و تشکر از کادر بهداشت و درمان شهرستان قرچک‌ گفت اجرای موفق این طرح کمک شایانی در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و همچنین خدمات مطلوب تر کادر درمانی کشور به مبتلایان خواهد داشت .

ایشان همچنین از بسیجیانی که در این طرح مشارک کردند تشکر کردند.

دکتر طباطبایی معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قرچک گفت : ۲۱ مرکز و پایگاه در سطح شهرستان با تمام توان در حال غربالگری هستند و تا تاریخ ۹۹/۱/۱۵ ، ۸۵ درصد از جمعیت  ثبت شده در سامانه سیب وزارت بهداشت غربالگری شده اند‌.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 90352
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن