اهم فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک در هفته سلامت
اولین کمیته در سال 1402 به مناسبت هفته سلامت
جلسه هماهنگی اجرای فعالیت های هفته سلامت در سطح شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
در راستای بزرگداشت هفته سلامت کمیته هماهنگی اجرای فعالیت های این هفته با حضور دکتر عباس افشار مدیر شبکه بهداشت و کلیه کارشناس مسئولان در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان قرچک برگزار گردید.
در این جلسه با قرائت روز شمار هفته کلیه واحدها برنامه های واحد ذی ربط را در این ایام بیان نموند.
پس از تبادل نظر اعضای حاضر در کمیته هفته سلامت ،دکتر افشار مدیر شبکه بهداشت و درمان قرچک از کلیه کارشناسان و مسئولین خواست که مشارکت همه جنابه در بزرگداشت هرچه تمام تر این هفته فعالیت داشته باشند .
هفته سلامت از تاریخ 9 اردیبهشت شروع تا 15 اردیبهشت ادامه دارد.
نظر