• تاریخ انتشار : 1400/04/19 - 11:05
  • بازدید : 85
  • تعداد بازدید : 84
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

افتتاح نخستین دستگاه سی تی اسکن در قرچک

نخستین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید ستاری شهرستان قرچک با حضور فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جمعی از مسئولان شهرستان پنجشنبه ۱۷ تیرماه افتتاح شد.

نخستین دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهید ستاری قرچک با حضور فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جمعی از مسئولان شهرستان پنجشنبه 17 تیرماه افتتاح شد.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 106184
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن