روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک
کانون رسانه ی سلامت شهرستان قرچک تشکیل شد
برای اولین بار در راستای تحقق ارایه خدمات سلامت جامعه محور، به منظور ارتقاء اهداف سلامت جلب مشارکت آحاد مردم و در جهت اجرای سیاست های نظام سلامت با راهکارهای نوین و برای پوشش و دسترسی بهتر جامعه به منظور افزایش دانش بهداشتی مردم، مدیریت شبکه قرچک اقدام به تشکیل کانون رسانه ی سلامت نمودند
برای اولین بار در راستای تحقق ارایه خدمات سلامت جامعه محور، به منظور ارتقاء اهداف سلامت جلب مشارکت آحاد مردم و در جهت اجرای سیاست های نظام سلامت با راهکارهای نوین و برای پوشش و دسترسی بهتر جامعه به منظور افزایش دانش بهداشتی مردم، مدیریت شبکه قرچک اقدام به تشکیل کانون رسانه ی سلامت نمودند و با همگرایی و دعوت از اصحاب رسانه و هم اندیشی و تبادل نظر در جلسه ی ۲ ساعته با استقبال رسانه های محلی و منطقه ای همراه بود. پس از بیان اهداف این کانون توسط مدیریت شبکه و تبادل نظر با مدعوین در جلسه، خوشبختانه این موضوع با استقبال حاضرین روبرو شد سپس پرسش و پاسخ در خصوص وضعیت حوزه سلامت شهرستان از سوی اصحاب رسانه مطرح گردید که توسط مدیریت شبکه، معاون بهداشتی و معاون درمان شبکه پاسخهای لازم داده شد و در پایان از اصحاب رسانه ی حامی سلامت به رسم یاد بود با اهداء لوح تقدیر و کتاب ....قدردانی شد و جلسه با ذکر صلوات پایان یافت.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
نظر