• تاریخ انتشار : 1395/06/25 - 12:19
  • بازدید : 639
  • تعداد بازدید : 65
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان قرچک

کارگاه دو روزه بسته خدمتی جوان برگزار شد

این دوره آموزشی که با هدف ارتقای سطح آگاهی مراقبین سلامت و پزشکان در دو روز 23 و24 شهریور ماه در سالن آمفی تئاترامام خمینی برگزار شد.

کارگاه دو روزه بسته خدمتی جوان برگزار شد

 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک:این دوره آموزشی که با هدف ارتقای سطح آگاهی مراقبین سلامت و پزشکان  در دو روز 23 و24 شهریور ماه در سالن آمفی تئاترامام خمینی برگزار شد.

در این کارگاه به ارزیابی جوانان از نظر وضعیت تن سنجی،تغذیه،غربالگری روان،بیماریهای منتقله از راه جنسی،آنمی،بیمارهای دهان و دندان پرداخته شد. دکتر نعمتی وعلیزاده کارشناسان واحد سلامت نوجوانان،جوانان و مدارس معاونت بهداشتی به عنوان مدرس در این کارگاه حضور داشتند.گفتنی است در این دوره آموزشی به آموزش جوانان و موارد آموزشی به گروه هدف 29-18 سال پرداخته شد و اهمیت توجه به این گروه از جامعه مورد تاکید قرار گرفت.

 

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 36193
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن