• تاریخ انتشار : 1398/09/16 - 09:10
  • بازدید : 402
  • تعداد بازدید : 51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک

وزیر بهداشت از بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک بازدید کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک  وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی جناب آقای دکتر نمکی ضمن حضور در شهرستان قرچک از بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک بازدید کرد. دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و هیئت همراه صبح امروز ضمن حضور در شهر قرچک طی گفتگو با کادر درمانی و مسئولان بیمارستان شهید ستاری و عیادت از بیماران روند ارائه خدمات در بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک را مورد بررسی قرار داد .در این بازدید جناب آقای دکتر زالی ریاست محترم دانشگاه شهید بهشتی جناب آقای دکتر بهادری معاون بهداشتی دکتر نوراللهی مدیر شبکه دکتر افشار معاون بهداشتی جناب آقای مهندس خطیبی فرماندار محترم شهرستان ، جناب آقای دکتر نقوی نماینده محترم مردم شهرستان قرچک و ورامین،  جناب آقای رشیدیان بخشدار محترم شهرستان ،جناب آقای مهندس خدایی معاون محترم سیاسی فرمانداری ، و جناب آقای دکتر مخبر نماینده شرکت نسیم سلامت پاسارگاد و جمعی از مسئولان عالی رتبه ادارات ، دکتر نمکی را همراهی میکردند. در این بازدید  از بخش‌های مختلف بیمارستان شامل اورژانس رادیولوژی داخلی جراحی اطفال زنان بازدید به عمل آوردند و به صورت چهره به چهره با مراجعین و  کادر درمانی  این بیمارستان گفتگو کردند.

 

  • گروه خبری : بهداشتی,اخبار یاهویی
  • کد خبر : 85940
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست
×

اطلاعات "Enter"فشار دادن